Azwan Ali Sifatkan Bekas TPM Sebagai Duri Dalam Daging


Nampaknya selebriti yang sering mencetuskan kontroversi, Azwan Ali bersuara lagi. Jika sebelum ini kontroversinya lebih melibatkan dengan dunia hiburan namun kini kontroversi yang mula 'diceburi' oleh Azwan melibatkan politik pula.

Terbaru, Azwan telah menyelar tindakan Mantan tindakan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dilihat berterusan mengeluarkan kenyataam yang menyerang kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Azwan melabelkan kelibat Muhyiddin berkenaan sebagai 'duri dalam daging' dan amat merbahaya di mana dia menggesa agak Muhyiddin berhenti membuat kenyataan yang merepek.

Beliau melalui laman Instagram miliknya memuatnaik sekeping gambar separuh muka Muhyiddin dengan kepsyen.

TAK HABIS HABIS KE HULU KE HILIR ? #KESIANNNNNNN  THAT DAY SIAP BUAT PC ? "SAYA TERIMA DENGAN HATI TERBUKA " ! NOW ? dengan hashtag #KoDahKENAPE ? #STOPyourNONSENSE  DURI DALAM DAGING AMAT AMAT MERBAHAYA ! GET AWAYYYYY !


Berdasarkan pemerhatian, Azwan memuatnaik gamabr tersebut bagi menyelar tindakan Muhyiddin berhubung tindakannya memperkatakan tentang RM2.6 bilion dalam akaun perdana menteri yang kembali diperkatakan oleh beliau beberapa hari ini.

Artikel Berkaitan

GOSSIP 717860858175165297

Post a Comment

emo-but-icon

Popular

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item